عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

تمام سپاس من از کسی ست ...
که به من نیاز نداشت ،
اما .... فراموشم نکرد ...



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤



چرا تا شکفتم
چرا تا تو را داغ بودم ، نگفتم
چرا بی هوا سرد شد باد
چرا از دهن
حرفهای من
افتاد ...



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


آدم ها لالت می کنند...
بعد هی می پرسند...

چرا حرف نمی زنی
این خند دار ترین نمایشنامه ی دنیاست.. .


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤



عشق...
باروزها
هفته ها
ماه ها
سال ها
و قرن ها بیگانه است...
عشق با لحظه ها آشنایی دارد.


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


من و تو را
( , ) ویرگولی مکث میدهد...
( . ) نقطه ای پایان...
در ( ) پرانتز هم که نمیگنجیم!!



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤




این گونه است
_ پایان
اورا به خودش میرسانی
و خودت
سرگردان خودت میمانی...




❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤



غیــرت همــان حســادت اســت امــا از نــوع مردانــه اش
شایــد هــم حســادت همـان غیــرت اســت
امـــا بــا نــام زنـانــه اش...



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤



تا زنده ای
در برابر کسی که به خودت علاقه مندش کردی ،
مسئــــــــــــــــــــــــــولی ... !!!


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤



خدا می داند
در بود و نبود ما
این راز سر به مهر بی چرا از چیست
از چیست که چراخ شکسته نیز
از کشف بی سوال بوسه
به زانو در آمده است


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤




صداي تو كيلومترها سيم را

به آتش مي كشد

از گوش تا سينه ي من

يك و نيم وجب كه بيشتر فاصله نيست...!!

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

آدمي که مي خواهد برود
مي رود
داد نمي زند که من دارم مي روم
آدمي که رفتنش را داد مي زند
نمي خواهد برود...
داد مي زند که نگذارند برود! 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 931
بازدید دیروز : 949
بازدید هفته : 1996
بازدید ماه : 1880
بازدید کل : 282358
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس